Home 9 Klachten

Bekken

Ervaart u pijn in uw bekken door een zwangerschap of een misstap? Bekkenbodem fysiotherapie helpt bij het verbeteren van uw houding en draagt bij aan het verminderen van klachten.

Elleboog

De elleboog is cruciaal bij het aansturen van de hand en bij het dragen en reiken. Het gewricht wordt gestabiliseerd door talloze spieren die van de hand, pols, en schouder naar de elleboog lopen. Lees hier meer over fysiotherapie bij elleboogklachten.

Enkel en voet

Ervaart u pijn in de voet en/of enkel? Pijnklachten in de voet kunnen uw dagelijks leven aanzienlijk beïnvloeden. De voet is moeilijk te ontlasten, wat resulteert in prominente pijn. Fysiotherapie bij voetklachten helpt bij het verminderen van de pijn.

Heup

Pijn in de heup komt voor bij mensen van alle leeftijden, van jong tot oud. Heeft u last van pijnklachten aan de heup of bent u net geopereerd? Fysiotherapie bij heupklachten bevordert snel herstel en revalidatie na een operatie.

Kaak

Kaakklachten kunnen leiden tot pijn, ongemak of beperkingen in normaal functioneren. Pijn in de kaak kan verschillende oorzaken hebben, zoals stress of overmatig knarsen. Ontdek hier hoe fysiotherapie kan helpen bij het verminderen van kaakklachten.

Knie

Pijn in de knie is een veelvoorkomende blessure die iedereen, zelfs niet-sporters, kan overkomen. Fysiotherapie kan pijnklachten aan de knie verhelpen en ervoor zorgen dat u snel weer kunt lopen of fietsen.

Nek en hoofd

We zien steeds meer cliënten met nekklachten in onze praktijk. Nekpijn kan leiden tot hoofdpijn en andere hinderlijke klachten, zoals beperkte beweging. Lees hier waarom fysiotherapie bij nekklachten kan helpen.

Pols en hand

Het polsgewricht en de hand zijn complex en kunnen diverse bewegingen maken en veel kracht leveren. Ervaart u zeurende pijn in de hand of maakt uw pols een knakkend geluid bij beweging? Ontdek hier wat pols- en handfysiotherapie voor u kan betekenen.

Rug

Rugklachten zijn de meest voorkomende klachten in Nederland. Ongeveer 2 op de 3 volwassenen krijgt te maken met rugklachten. Fysiotherapie bij rugklachten kan de pijn verminderen en in sommige gevallen zelfs volledig oplossen.

Schouder

Ervaart u een zeurende of stekende pijn in uw schouder? Heeft u last van schouderklachten die uw slaap beïnvloeden? Schouderfysiotherapie kan de pijn verminderen en de beweeglijkheid bevorderen.

Sportblessure

Sporten is op vele vlakken gezond; fysiek, mentaal en sociaal wanneer u samen sport. We kunnen met ons lichaam vele grenzen verleggen, maar soms bereikt u het plafond, zijn de belastingen te hoog geweest, of maakt een ongelukkige val en kan er een sportblessure ontstaan.